RTG dizalice za Konecranes

RTG dizalice za Konecranes

Za finsku tvrtku Konecranes Radež je ugovorio izradu 7 kontejnerskih portalnih dizalica na gumenim kotačima (RTG). Elementi ovih dizalica  izrađuju se u Radežu, a zatim se sklapaju i završno opremaju u Splitu. Ovih dana dovršeno je sklapanje i opremanje 3  RTG dizalice koje su teglenicom otpremljene naručitelju Luci Kopar u Sloveniju.  Isporuka slijedećeg kontigenta od 4 dizalice očekuje  se do kraja listopada ove godine.continue reading →
Porinuće broda za nautički turizam

Porinuće broda za nautički turizam

U uvali Bristva porinut je, 26. kolovoza 2016., do sada najveći brod namijenjen nautičkom turizmu. Ova novogradnja radnog naziva 21 izgrađena je za obrt “Ivan” iz Krila Jesenice, a predviđeno područje krstarenja je akvatorij Srednjeg Jadrana. Brod je dug 48,17 metara i širok 8,60 metara. Pogone ga dva glavna stroja snage svakog od 368 kW. U 19 kabina može se smjestiti 36 putnika o kojima će brinuti 10 članova posade. Brod je klasificiran kao putnički i izgrađen je prema propisima i pod nadzorom Hrvatskog registra brodova.continue reading →
Turistički brod za Dubrovnik

Turistički brod za Dubrovnik

Na samom početku lipnja 2016. obavljeno je prvo ovogodišnje porinuće u Radežovoj luci Bristva. Radi se o novogradnji radnog naziva 22 iza kojeg stoji čelični trup s nadgrađem turističkog broda za jednodnevne izlete. Brod je izrađen za dubrovačku tvrtku “Regina Maris”, a namijenjen je za plovidbu Dubrovačkim akvatorijem, a što se odnosi uglavnom na krstarenje Elafitskim otocima. Brod je dug 26 metara i širok 6,545 metara, a pogone ga dva glavna stroja snage svakog od 285 kW. U putnički prostor može se smjestiti 190 putnika o kojima bi trebali brinuti 5 članova posade.Brod je…continue reading →